Raiviotien ranta, Mustio,

Tiistain vakiryhmäläiset varaavat paikkansa treeniviikon sunnuntaina klo 20 mennessä, sen jälkeen paikkoja voivat varata muutkin. Treenit järjestetään ilman veneitä, mikäli osallistujia on vähemmän kuin kolme. Treeneihin ilmoittautumalla sitoutuu olemaan mukana treenin alusta loppuun.

Lisätiedot Merja/Maria

Seija M Hikarit Liisa V Hikarit Anu Lotraaja Merja T Hikarit Pia Lotraaja Maria B Hikarit
Maritta H Hikarit Eija P Hikarit

Arvomme vielä, yritämmekö startata jo 23.5., mutta poistun itse koneelta nyt koko helatorstaiviikon lopuksi, niin lisään nyt ainakin tämän treenin, joka varmasti pidetään. Kalenteria täytellään eteenpäin paremmalla ajalla, mutta pyrkimyksenä toki treenata joka tiistai!

Pia ilmoittautui in

Uskaltauduin laittaa in vaikka vielä ei ole sunnuntai. Minä tuon kärryn.

Kiitos, Pia! Ja joka tapauksessa kärrynvetäjä mahtuu aina treeneihin, vaikka ryhmä olisikin "täynnä".