Tapaamispaikka siis Strandin parkkipaikka, Rantatie 3. Kävellään siitä sitten S-marketin luokse ym, missä varmaan on enemmän ihmisiä tuolloin.

Heli

En ole laittanut in enkä out, kun haluaisin tulla, mutta en ole varma ehdinkö, meillä on Rally-toko kauden viimeiset treenit yms. Ja pitäisi toinen koira viedä välissä kotiin ja ajomatkoihin menee yms. Mutta jos päästää lähtemään treeneistä ajoissa, niin tulen. Mulla myös talvirenkaat vielä.

Eija

Ja minä kävelen paikalle, tarvittaessa vaikka nastakengissä :-).

Pia

Moikka!
Minut valittiin lauantain vuosikokouksessa yhdistyksen puheenjohtajaksi ja tänään pidettiin hallituksen järjestäytymiskokous ja ensimmäinen hallituksen kokous. Minun
lisäksi hallituksessa on varapuheenjohtajana Jaana, sihteerinä Anu, rahastonhoitajana Liisa ja varajäseneneä Elsa.
Me olemme innoissamme lähdössä kohti uutta vepekautta ja tulevalle kaudelle on suunniteltu mm. kuivaharjoittelua Inkoossa, vepeleiri 15.-16.6 Kirkkonummerlla, vepeviikonloppu Fiskarsissa 20.-21.7 ja vepekokeet 31.8.-1.9. Treeniryhmät jatkavat tiistaisin ja perjantaisin viime kesien malliin.
Lisään vuosikokouksen pöytäkirjan Nimenhuutoon heti kun tarvittavat allekirjoitukset on saatu ja pöytäkirja on siten hyväksytty.
Pyrimme tiedottamaan jäseniä Facebookin Actiondogsin velmut lotraajahait -ryhmässä ja Nimenhuudossa aina kun jotain tiedotettavaa on. Tämä tiedotus tuli hieman myöhässä johtuen siitä että halusin että hallitus järjestäytyy ensin ja tiedotetaan kokoonpano sen jälkeen. Minuun ja varmaan muihinkin hallituksen jäseniin saa olla yhteydessä matalalla kynnyksellä jos on jotain ideoita, ajatuksia, kommentteja tms liittyen yhdistyksemme toimintaan.
Vepeterveisin Pia, puh. 050 511 0033

Seija

Yksi työtuttavuus kyseli seurasta ja miten on tilaa treeneissä. Oli etsiskellyt nettisivua eikä löytänyt. Hänkään ei käytä Facebookia. Voiko kyselijät osoittaa soittamaan sinulle vai mikä olisi järkevää?

Pia

Tutustujat voivat laittaa viestin jäsensihteerille, ad(piste)jasensihteeri(miuku)gmail(piste)com, joka neuvoo miten meille pääsee mukaan treenaamaan. Tästäkin on tarkoitus lisätä tiedottamista kunhan päästään käyntiin. :) Toki minullekin voi ja saa soittaa, mutta ensisijaisesti jäsensihteeri Anu opastaa tutustujia. :)

Lisään vielä, että aion itse lähteä liikkeelle ja aluksi hengailla jäteaseman parkkiksella, joka on siis kauppakeskuksen Lehmijärventien puoleisessa kulmassa.

Tulossa on luultavasti 1-2 tutustujaa, jotka myöskin haluavat tehdä tuollaista väjässä tilassa tapahtuvaa treeniä.

Marianne

joudun jättämään huomisen treenin välin,. olen kipeä.

Aloitetaan taas kaupunkitreenit pitkän talvitauon jälkeen! Me ainakin tarvitsemme tätä, toivottavasti saamme edes jonkun meidän seuraksi :) Pidetään treenit, jos ma-iltaan mennessä on minun lisäkseni edes yksi muu ilmoittautunut.
Ekalla kerralla ainakin meillä menee varmaan aika paljon aikaa ja energiaa ihan vain rauhoittumiseen, joten paikka on valittu siten, että siellä voidaan halutessa kuljeskella vähän ristiin rastiin eri reittejäkin ja kohdata jokaiselle sopivalla etäisyydellä ilman, että meidän tarvitsee kulkea jonossa koko ajan.

Liisa: kiva juttu! Odottelin, että ainakin pahimmat pakkaset olisivat ohi. Liukasta toki on edelleen.

Heli

Voi harmi, mä oon kans odotellut, mutta oon just onnistunut siirtämään tolle illalle yhden toisen menon, toisen koira jutun tieltä, nii en kehtaa siirtää sitä uudelleen 😅🙈
Toivottavasti ens kerralla sattuisi meille sopiva ajankohta. 😊