Tiistain vakiryhmäläiset varaavat paikkansa treeniviikon sunnuntaina klo 20 mennessä, sen jälkeen paikkoja voivat varata muutkin. Treenit järjestetään ilman veneitä, mikäli osallistujia on vähemmän kuin kolme. Treeneihin ilmoittautumalla sitoutuu olemaan mukana treenin alusta loppuun.

Lisätiedot Merja/Maria

Seija M Hikarit Eija P Hikarit Liisa V Hikarit Elsa Lotraaja Verka Merja T Hikarit Maria B Hikarit
Anu Lotraaja Daniela S Maritta H Hikarit
MinnaF Viola S Jaana Lotraaja Maija R Hana Lotraaja Tarja P Janika R Tea S Marina P Jenna L Helena S Heli H Mika Lotraaja Marianne Taru S Jenni Lotraaja Pia Lotraaja Petri Lotraaja Sari P

Tarja ilmoittautui in

Voisin tulla tekemään jotain alkeita, jos sopii. Onko treenit Mustiossa?

Daniela

Sama juttu ja sama kysymys kuin Tarjalla 😊

Treenit on Mustiolla, Raivion rannassa (säästä ja muista rannankäyttäjistä riippuen ehkä jopa siinä hiekkarannalla, johon meillä on lupa, mutta jossa vältämme treenaamista, jos siellä on muuten väkeä; silloin olemme kääntöpaikan rannassa).
Ryhmän kokohan on rajoitettu kahdeksaan osallistujaan, mutta onko siis Verkalla ja Danielalla pentuja tms., että ei tule täysiä kierroksia?

Daniela

Ok, mietinkin, että oliko rajoitettu kahdeksaan; järjestelmä antoi vielä ilmoittautua. 😅 Ei ole pentua, perun siis osallistumiseni. 👍

Maria ilmoittautui in

Almalla juoksu

Tarja

Jana on 2 vuotta. Kokemusta on vain parista vepetreenistä, joten tehtävät tulevat olemaan helppoja.

Daniela: Joo, tämä ilmoittautumisjärjestelmä ei rajoita määrää, ja tajusin juuri, että meidän ryhmän otsikossa ei tuota osallistujamäärää ole edes ilmoitettu, toisin kuin perjantain ryhmän tiedoissa. Pahoittelut siitä!

Keskikesällä ei niin haittaisi, vaikka määrä yhdellä ylittyisi, kun on pitkään valoisaa, mutta nyt alkaa hämärtyä jo yhdeksän maissa, niin aika on vähän rajoitetumpaa, kun kamojen roudaamiseenkin menee aina aikaa.
Tsekkaa perjantain ryhmä, kun heidän ilmoittautumisaikansa alkaa ke klo 20; siellä on joitakin vakkareita pois tällä viikolla, niin mahdut ehkä helpommin mukaan.

Ja kaikille muistutukseksi: jos ette pääsekään mukaan treenehin, johon olette ilmoittautuneet "in", niin muistakaa myös ruksia itsenne ulos eikä pelkästään infota sanallisesti, koska joku paikkaa kärkkyvä luultavasti seuraa vain niitä ilmoittautuneiden määriä.

Maritta

Jos jollain on Danielan yhteystiedot, mun paikalle saapi tulla.