Tiistain vakiryhmäläiset varaavat paikkansa treeniviikon sunnuntaina klo 20 mennessä, sen jälkeen paikkoja voivat varata muutkin. Treeneihin ilmoittautumalla sitoutuu olemaan mukana treenin alusta loppuun.

Lisätiedot Merja/Maria

Seija M Hikarit Eija P Hikarit Liisa V Hikarit Elsa Lotraaja Merja T Hikarit
Maritta H Hikarit Maria B Hikarit

Ruksin itseni ”in”, mutta koska minulla on töissä oma 24/7 havaintovastuuvuoro, ongelmatilanteissa voin joutua jäämään pois lyhyelläkin varoitusajalla. Pyrin kuitenkin kovasti tulemaan treeneihin!

Sopiiko huomisiin treeneihin ilmoittautuneille kärryttömät treenit? Siis sup-lauta, hukkuva ja perusrekvisiittaa, vai onko tarvetta kahdelle veneelle? Olettaen siis edelleen, että pääsen paikalle.
Täkynä: voidaan pitää treenit hiekkarannan puolella, jos mun ei tarvi tuoda kärryä :)

Omana motivaattorina olisi joko ennen tai jälkeen treenien, riippuen taas omista työaikatauluista, jäädä vähän läträilemään Neron kanssa plus lopuksi ehkä käydä suppailemassa molempien kanssa.

Liisa

Minun puolestani sopii oikein hyvin .

Seija

Sopii!

Eija

Sup-lauta treenit sopii.