Tiistain vakiryhmäläiset varaavat paikkansa treeniviikon sunnuntaina klo 20 mennessä, sen jälkeen paikkoja voivat varata muutkin. Treeneihin ilmoittautumalla sitoutuu olemaan mukana treenin alusta loppuun.

Lisätiedot Merja/Maria

Seija M Hikarit Eija P Hikarit Liisa V Hikarit Taru S Merja T Hikarit
Maritta H Hikarit Maria B Hikarit

Maria

Taas on työpalaveri viiteen, niin ei ehdi. Meidän kausi taitaa siis jäädä tähän, kiitos kaikille treenikavereille!

Tänään me ilmeisesti saamme jo vähän aidommat syysmyrskytreenit. Näköjään tulijoita onkin kivasti, toivottavasti kukaan ei pety, jos pidämme kiinni viimeksi puhutusta suunnitelmasta pitää tänäänkin kuitenkin kärryttömät treenit? Ilmeisesti kärry kuitenkin on edelleen käytettävissä, ja teoriassa ehtisin sen hakea, jos jollekin iskee hirmuinen kahden veneen, tai yleensä oikeiden kumiveneiden tarve?
Muuten siis paikalle tulee sup-lauta, jolla todistetusti voi helposti mennä ainakin kolme ihmistä ja yksi koira, plus tietysti uskollinen hukkuvanne.

Joka tapauksessa kannattaa ehkä alkaa varautua siihen, että nämä ovat kauden viimeiset Hikareiden treenit. Miettikää treenilikkeet sillä tavalla, että jokaiselle ohjaajalle ja koiralle jää kaudesta hyvä fiilis ja hinku odottaa ensi kesää!

Liisa

Minulle sopii kärryttömät treenit. Voisin tuoda kahvia ja pienen termarillisen teevettä (ja teetä 😊) kauden viimeisiin treeneihin. Jotakin purtavaakin otan mukaan.