Perjantain vakiryhmäläiset, Lotraajat, varaavat paikkansa treeniviikon keskiviikkona klo 20 mennessä, sen jälkeen paikkoja voivat varata muutkin. Treenit järjestetään ilman veneitä, mikäli osallistujia on vähemmän kuin kolme. Treeneihin ilmoittautumalla sitoutuu olemaan mukana treenin alusta loppuun.

Perjantaina treenit pidetään aina Raiviotien rannassa.

Marianne Jenni Lotraaja Petri Lotraaja
Anu Lotraaja Jaana Lotraaja Pia Lotraaja

jaana

Auto odottaa korjausta. Jätän sitä ennen kaikki ei aivan pakolliset ajot väliin.

Jenni

Mikäli osanottajamäärä jää tämänhetkiseen kolmeen, ehdotan sovellettua treeniä Mariannen luona.