Saloviuksentie, Kirkkonummi. P-paikan osa, joka on liikenneympyrän kupeessa.,

Kaupunkitreenien tarkempi kuvaus löytyy viestit-osiosta (15.9.2023).
Kokoontuminen P-paikalla, joka on Citymarket-kompleksin pohjoisimmassa päädyssä, Terveystalon kulmaa lähimpänä. Osoite on Saloviuksentie, Kirkkonummi.

Marianne Daniela S Eija P Hikarit Merja T Hikarit
Elsa Lotraaja Maritta H Hikarit

Maria

Ai hitsit, tää olis paikkana meille hyvä kun tultais Espoosta, mutta meillä maanantaisin rally-toko. Jatkossa tiistaisin? 😊

Maria: joo, lätkin näitä tapahtumakalenteriin aina sen mukaan, miten mulle sattuu sopimaan, ja voin yrittää ainakin jonkun tuupata tiistai-illalle, jos ei mulle siihen tule mitään vakituisempaa menoa (en ole vielä varma, menemmekö Neron pian loppuvan harrastuspentukurssin jälkeen jollekin muulle vastaavalle). Ainoa ilta, joka nykyisellään ei koskaan käy minulle, on keskiviikko.