Kokoontuminen Inkoon S-marketin parkkipaikalla (autot saanee sille parkkikselle tai sen läheisyyteen).
Ola Westmanin puistotie 9, 10210 Inkoo.
Lisätiedot: Kaupunkitreenien tarkempi kuvaus löytyy viestit-osiosta (15.9.2023)

Ilmoittautumiset

4
Marianne Anu Lotraaja Merja T Hikarit Pia Lotraaja
2
Maritta H Hikarit Elsa Lotraaja
23

Kommentoi...

Daniela

Valitettavasti matkoilla tällöin, muuten olisin tullut. Kiva kun myös Inkoossa järjestetään!

Merja

Daniela: Asun itse Siuntiossa, niin valikoin paikkakuntia siitä eri suuntiin :) Toivottavasti tällä tavalla mahdollisimman moni pääsee joskus mukaan. VIikonpäivät valikoituvat oman, harmillisen kiireisen kalenterini mukaan, joten ainakin nyt alussa treenit painottuvat maanantaihin ja lauantaihin.
Tarkoitus on kyllä jatkaa näitä vaikka läpi talven, jos osallistujia on.

Elsa

Hei! Olen kipeä joten treenit jää valitettavasti meidän osalta väliin tänään. T. Elsa

Merja

Paranemisia Elsalle!

Elsa

Kiitos Merja!

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot