Kokoonnutaan Lohjan Kirkkokentällä seurakuntakeskuksen puoleisessa päässä (Sibeliuksenkatu 2). Autoja saanee Kirkkokentän paikoille tai Kirkkokadun varren paikoille.
Aloitetaan tauon jälkeen leppoisasti, tavoitteena ei ole tehdä varsinaista lenkkiä vaan kuljeskella kirkon ja koulukeskuksen ympäristössä ja pyrkiä tekemään rauhallisia ohituksia ja mahdollisesti pientä tottista.

Liisa V Hikarit Merja T Hikarit Pia Lotraaja
Heli H Eija P Hikarit Marianne

Aloitetaan taas kaupunkitreenit pitkän talvitauon jälkeen! Me ainakin tarvitsemme tätä, toivottavasti saamme edes jonkun meidän seuraksi :) Pidetään treenit, jos ma-iltaan mennessä on minun lisäkseni edes yksi muu ilmoittautunut.
Ekalla kerralla ainakin meillä menee varmaan aika paljon aikaa ja energiaa ihan vain rauhoittumiseen, joten paikka on valittu siten, että siellä voidaan halutessa kuljeskella vähän ristiin rastiin eri reittejäkin ja kohdata jokaiselle sopivalla etäisyydellä ilman, että meidän tarvitsee kulkea jonossa koko ajan.

Liisa

Kiva, kiva! Olinkin jo odotellut.

Liisa: kiva juttu! Odottelin, että ainakin pahimmat pakkaset olisivat ohi. Liukasta toki on edelleen.

Heli

Voi harmi, mä oon kans odotellut, mutta oon just onnistunut siirtämään tolle illalle yhden toisen menon, toisen koira jutun tieltä, nii en kehtaa siirtää sitä uudelleen 😅🙈
Toivottavasti ens kerralla sattuisi meille sopiva ajankohta. 😊