Lempolan Kauppakeskus, Lohjanharjuntie 758, 08500 Lohja [kartta]

Tulipa hieno otsikko :) Tällä kertaa treeni on Lohjan Lempolan ostarilla, joka on Lehmijärventien ja Lohjanharjuntien risteyksessä. Ideana on, että etenkin aluksi jokainen kuljeskelee eri suunnissa ostaria oman halunsa mukaan, ja kohtaamme kavereita ikään kuin "sattumalta", jokainen itselle sopivalta etäisyydeltä. Tuolla on useita parkkipaikkoja ja näkyvyys varsin hyvä, joten etäisyyttä on helppo säädellä. Siellä voivat halukkaat hyvin myös harjoitella kauppojen edessä ihmisten ohittamista esim. BH-kokeen tyyliin, tai jopa käydä koiran kanssa Mustissa ja Mirrissä.
Kun kaikki ovat oman aikansa hortoilleet ja kohtailleet, voimme vielä haluttaessa kokoontua jäteaseman parkkikselle tekemään ryhmätreeniä lähekkäin.
Keskityn itse nyt erityisesti Neron mielentilojen ymmärtämiseen ja kohtuuttomien haukkukohtausten välttämiseen, joten en aluksi tule välttämättä juttelemaan, vaan puuhaamme omia juttujamme kunnes mielentila on sopiva ja voimme sitten kuljeskella lähemmäs muita. Kaikki saavat tietysti keskenään sopia tarkempiakin ohitus- ja muita treenejä jo heti alussa, mutta minä en tällä kertaa varsinaisesti "vedä" tätä treeniä etenkään ensimmäisen puolen tunnin aikana.
Vieressä on muuten Lempolan frisbeeradalta alkavat hienot lenkkipolut, jos joku haluaa tehdä tämän treenin jälkeen pidemmän oman lenkin.

Ilmoittautumiset

3
Liisa V Hikarit Elsa Lotraaja Merja T Hikarit
3
Tarja P Marianne Pia Lotraaja
23

Kommentoi...

Merja

Lisään vielä, että aion itse lähteä liikkeelle ja aluksi hengailla jäteaseman parkkiksella, joka on siis kauppakeskuksen Lehmijärventien puoleisessa kulmassa.

Merja

Tulossa on luultavasti 1-2 tutustujaa, jotka myöskin haluavat tehdä tuollaista väjässä tilassa tapahtuvaa treeniä.

Kommentoi tapahtumaa: Kirjaudu jäsensivuille tai liity joukkueeseen.

Avoin ilmoittautuminen vieraileville pelaajille

Tilastot