Kaupunkitreeni. Toimin itse taas sen mukaan, millaisessa innostuksentilassa Nero on, eli tarvittaessa pidän etäisyyttä ja pyörin muista kauempana, mutta tavoitteena olisi kuitenkin kokoontumisen jälkeen päästä vähän kävelyllekin. Itse asiassa Nero kulkee ihan mallikkaasti koirajonossa, jos se saa olla ekana :)
Eli improvisoidaan vähän tilanteen mukaan, mutta ideana saada sekä pieni kävely että hengailua väljässä ryhmässä, jolloin halukkaat voivat tehdä ohituspujotteluja, paikallaoloja jne.

Marianne Eija P Hikarit Elsa Lotraaja Merja T Hikarit
Liisa V Hikarit Daniela S

Tapaamispaikka siis Strandin parkkipaikka, Rantatie 3. Kävellään siitä sitten S-marketin luokse ym, missä varmaan on enemmän ihmisiä tuolloin.

Daniela

Mä en taaskaan pääse koska ollaan reissussa, mutta komemntoin vain, että edelleen kiva kun järjestetään! :)

jaana

En laita in enkä out, mutta mahdollisesti tulen.

Kommentoin tänne, että minä ainakin ajattelin säästä riippumatta tulla paikalle, kun mulla on vielä talvirenkaatkin.

Heli

En ole laittanut in enkä out, kun haluaisin tulla, mutta en ole varma ehdinkö, meillä on Rally-toko kauden viimeiset treenit yms. Ja pitäisi toinen koira viedä välissä kotiin ja ajomatkoihin menee yms. Mutta jos päästää lähtemään treeneistä ajoissa, niin tulen. Mulla myös talvirenkaat vielä.

Eija

Ja minä kävelen paikalle, tarvittaessa vaikka nastakengissä :-).