Laiturikadun ja Rantapuiston risteyksen tuntumassa.,

Kaupunkitreenien tarkempi kuvaus löytyy viestit-osiosta (15.9.2023).
Autoja pitäisi saada parkkiin Aurlahden p-paikalle tai Rantapuiston varteen. Kokoonnutaan parkkiksen tuntumassa ja lähdetään liikkeelle väljässä jonossa, kun kaikki ovat sopivassa mielentilassa.

Elsa Lotraaja Tea S Jaana Lotraaja Eija P Hikarit Merja T Hikarit
Anu Lotraaja Liisa V Hikarit Maritta H Hikarit

(poistettu pelaaja)

Sää varaus. Jos ihan kamala ilma niin en uskalla ajaa

Seija

Minnakoira tässä moi!

Kiva ajatus tämä! 😊 Tulisin mielelläni mutta minulla ei ole vielä ajokorttia ja emäntää ei valitettavasti saa mukaan -- hän ahdistuu tavattomasti paikoissa joissa on yhtäaikaa näkyvissä enemmän kuin kolme taloa... Taajama-ahdistusta kuulemma.

Mukavaa tepsuttelua, kaverit!

jaana

Tullaan Thelman kaa ehkä noi muutkin. Kunpa nyt muistaisin tämän silloin lauantaina 😁

Tea

Blondilla alkoi juoksut. Tämä ei varmaan ole este osallistumiselle, mutta tiedoksi nyt kuitenkin.

Joo, kyllä näihin voi osallistua juoksuisen kanssa, mutta urosten omistajille on tietysti mukavaa, että tietävät. Eli kiitos kun kerroit!

Minulta kysyttiin myös, voiko näihin kaupunkitreeneihin tulla, vaikka ei olisi mitään erityistä tarvetta treenata. Tottakai! Mukaan saavat tulla myös kaikki jo valmiiksi hihnassa loistavasti käyttäytyvät koirat, meille kelpaa kaikkien seura, ja hyvinkäyttäytyvistä kavereista saa tietysti sopivia "ankkurikoiria" ryhmän riekkuvampien sekaan. Ja treenikavereita on aina mukava nähdä joka tapauksessa.

Lauantaille on nyt tulossa jo mukavasti porukkaa. Veikkaan, että nyt ensimmäisellä kerralla ainakin Nerolla kestää vähän aikaa ottaa tilanne haltuun eli rauhoittua kaikkien uusien koirien tullessa paikalle, mutta käytetään siihen aloitukseen aikaa nyt tarvittaessa vähän enemmän, niin saadaan sitten tuleviinkin treeneihin hyvä käytösmalli.